پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند
سرخط خبرها

قیمت کامپوزیت سوئیسی + بررسی انواع برند

  • کد خبر: ۱۴۳۲۷۱
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
قیمت کامپوزیت سوئیسی + بررسی انواع برند
همانطور که می‌دانید دندان‌ها بر روی ظاهر ما تاثیر مستقیم دارند به همین دلیل درمان‌های متفاوتی برای بهبود ظاهر آن‌ها ارائه شده است تا با استفاده از آن‌ها شما ظاهر زیبا خود را دوباره بدست آورید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کامپوزیت سوئیسی بپردازیم.

گزارش آگهی

همانطور که می دانید دندان ها بر روی ظاهر ما تاثیر مستقیم دارند به همین دلیل درمان های متفاوتی برای بهبود ظاهر آنها ارائه شده است تا با استفاده از آنها شما ظاهر زیبا خود را دوباره بدست آورید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کامپوزیت سوئیسی بپردازیم.

قیمت کامپوزیت سوئیسی + بررسی انواع برند

کامپوزیت نام خمیری است که در حقیقت از رزین، گلاس و کوارتز ساخته شده است و در سرنگ های مخصوص نگه داری می شود. می توان گفت کامپوزیت دندان همان خمیری است که در پر کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

کامپوزیت دندان چیست؟

در بالا تا حدی با کامپوزیت دندان آشنا شدید. شاید جالب باشد که بدانید از کامپوزیت دندان برای بهبود ظاهر دندان ها نیز استفاده می شود. باید گفت پزشک معالج خمیر کامپوزیت را بر روی دندان های شما قرار می دهد و با استفاده وسایل مخصوص به آنها شکل مطلوبی می دهد تا ظاهر دندان های شما بهبود یابند.

پس از مراحل بالا خمیر کامپوزیت در معرض نور آبی مخصوصی قرار می گیرد تا سفت شود و به خوبی به دندان های شما بچسبد. باید گفت تمام این مراحل در یک جلسه و توسط پزشک متخصص انجام می شود که یکی از مزیت های بزرگ این درمان به حساب می آید.

قیمت کامپوزیت سوئیسی

کامپوزیت ونیر ها نیز دارای انواع مختلف و در کیفیت های متفاوتی هستند. عوامل مختلفی بر روی قیمت کامپوزیت ونیر تاثیر گذار هستند اعم از تعداد کامپوزیت ، کیفیت کامپوزیت ، تجربه پزشک و محل کلینیک ، میزان امکانات و تجهیزات و ……………..

اگر قصد انجام کامپوزیت سوئیسی را دارید ، می توانید از صفحه ما نیز دیدن فرمایید.

قیمت کامپوزیت دندان

 انواع کامپوزیت دندان

به علت محبوبیت بالای این درمان برند های مختلف در حال ساخت کامپوزیت های دندانی هستند که کیفیت آنها یکسان نمی باشد. می توان گفت کیفیت برند های کامپوزیت به سه دسته تقسیم می شود که به شرح زیر است:

  • A
  • B
  • C

از طرفی باید گفت هر برند در کشور متفاوتی ساخته می شود و متعلق به آن است که به علت تعداد بالای این کشور ها انتخاب برای بیماران سخت می شود. از کشور های سازنده کامپوزیت دندان می توان به چین، انگلیس، سوئیس، آلمان و آمریکا اشاره کرد.

کامپوزیت سوئیسی

همانطور که در بالا مشاهده کردید کشور سوئیس یکی از سازنده های کامپوزیت می باشد که درارای دو برند محبوب در ایران است. باید گفت یکی از این برند ها محصول مشترک آلمان و سوئیس است که در ادامه به برسی این دو برند کامپوزیت سوئیسی می پردازیم.

کامپوزیت SAREMCO

اولین کامپوزیت سوئیسی که قصد معرفی آن را داریم سارمکو می باشد. این برند در بین بیماران و پزشکان ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا کیفیت این برند بسیار مناسب است. باید گفت: کامپوزیت سارمکو دارای انواع رنگ ها و سایه های مختلف می باشد.

قیمت کامپوزیت سوئیسی + بررسی انواع برند

مزایای کامپوزیت SAREMCO

کیفیت بالای کامپوزیت سارمکو باعث می شود تا این برند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. از طرفی این مزایا دلیل محبوبیت این برند در بازار ایران شده است به همین دلیل در این بخش به بررسی مزایای این برند می پردازیم.

طول عمر کامپوزیت SAREMCO

طول عمر هر درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. باید گفت کامپوزیت دندان در این بخش نسبت به درمان های رقیب خود تا حدی ضعیف تر می باشد اما طول عمر و دوام کامپوزیت سارمکو بسیار بالا است که این موارد یکی از مزایای بزرگ این برند می باشد.

زیبایی کامپوزیت SAREMCO

درمان کامپوزیت برای بهبود ظاهر دندان ها می باشد اما کامپوزیت سارمکو زیبایی فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد زیرا دارای رنگ ها و سایه های متفاوتی است که بسیار به دندان های طبیعی شما نزدیک است.

قیمت کامپوزیت سوئیسی SAREMCO

می توان گفت به علت شرایط اقتصادی متفاوت بیماران قیمت کامپوزیت سوئیسی دارای اهمیت بسیار زیادی است. قیمت کامپوزیت سارمکو به نسبت دیگر برند های کامپوزیت سازی در رده معمول قرار می گیرد اما نمی توان برای آن قیمت دقیقی را مشخص کرد.

کامپوزیت سوئیسی IPS

پیشرفت علم و تکنولوژی بر درمان های متفاوت تاثیرات مثبت زیادی می گذارد. باید گفت در کامپوزیت سوئیسی IPS از ذرات سرامیک استفاده شده که این مورد باعث بالا رفتن کیفیت این برند می شود. از طرفی باید گفت کامپوزیت ای پی اس متعلق به سوئیس و آلمان می باشد.

قیمت کامپوزیت سوئیسی + بررسی انواع برند

مزایای کامپوزیت سوئیسی IPS

کامپوزیت IPS به علت کیفیت بسیار بالا مزایای زیادی دارد که شما باید آنها را بدانید. در ادامه به بررسی مزایای کامپوزیت IPS می پردازیم:

استحکام و طول عمر کامپوزیت IPS

همانطور که در بالا گفته شد طول عمر هر درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید گفت به علت استفاده از سرامیک در کامپوزیت سوئیسی IPS طول عمر و استحکام آن بسیار افزایش یافته است که این مورد مزیت مهمی به حساب می آید.

زیبایی کامپوزیت IPS

برند IPS همانند کامپوزیت سوئیسی قبلی دارای رنگ و سایه های متفاوتی می باشد از طرفی سطح این کامپوزیت به دو حالت مات و درخشان طراحی شده است که شما می توانید نسبت به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب نمائید. به همین دلایل می توان گفت کامپوزیت IPS زیبایی بالایی را به شما ارائه می دهد.

قیمت کامپوزیت سوئیسی IPS

همانطور که در بالا مشاهده کردید کیفیت این برند بسیار بالا می باشد به همین دلیل قیمت کامپوزیت سوئیسی IPS در دسته بندی ویژه ای نسبت به دیگر برند ها  قرار می گیرد. اما به یاد داشته باشید که کیفیت این برند نسبت به سایر برند های کامپوزیت سازی بالاتر می باشد.

مزایا و معایب کامپوزیت سوئیسی

همانطور که در بالا مشاهده کردید کامپوزیت های سوئیسی را مورد بررسی قرار دادیم اما دانستن مزایا و معایب کامپوزیت های سوئیسی بسیار مهم می باشد زیرا می تواند به شما در انتخاب آنها کمک بسیار زیادی کند به همین دلیل نیز در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مزایای کامپوزیت سوئیسی

در ابتدا باید گفت مهم ترین مزیت کامپوزیت های سوئیسی کیفیت مناسب آنها می باشد که می توانند درمان مناسبی را به شما ارائه دهند. پس از آن می توان به استحکام و طول عمر این کامپوزیت ها اشاره کرد.

از طرفی به یاد داشته باشید که کامپوزیت های دندانی باعث افزایش زیبایی صورت شما می شوند که در نتیجه آن اعتماد به نفس شما نیز افزایش خواهد یافت.

معایب کامپوزیت های سوئیسی

هر درمان دارای معایب مخصوص به خود می باشد که کامپوزیت های سوئیسی نیز از این قاعده خارج نمی باشند. از معایب کامپوزیت های سوئیسی می توان به تراش دادن مینای دندان در برخی از شرایط خاص اشاره کرد. دیگر معایب کامپوزیت های سوئیسی به شرح زیر می باشد:

  • توجه ویژه به مراقبت های کامپوزیت دندان
  • طول عمر پایین نسبت به درمان های رقیب
  • ایجاد حساسیت به گرما و سرما در روز های اول
  • احتمال شکستگی در صورت وارد شدن فشار زیاد ( البته به راحتی قابل ترمیم است)

مراقبت های کامپوزیت سوئیسی

همانطور که می دانید هر درمان دارای مراقبت های مخصوص به خود می باشد که شما باید آنها را به خوبی رعایت فرمائید. از طرفی باید گفت رعایت این مراقبت ها در کامپوزیت دندان بسیار مهم می باشد و می تواند طول عمر این درمان را افزایش دهد. مراقبت های کامپوزیت سوئیسی به شرح زیر است:

  • از مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید.
  • از جویدن غذای های سفت خود داری کنید.
  • از وارد کردن فشار زیاد به کامپوزیت ها بپرهیزید.
  • بهداشت دهان و دندان های خود را رعایت فرمائید.
  • از مصرف مواد غذایی با رنگ دانه های بالا پرهیز کنید.
  • تا رفع بی حسی از مصرف مواد غذایی خودداری نمائید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->